Pomoc techniczna
Dowiedz się więcej o wymaganiach technicznych naszych kursów.
Platforma Multikurs.pl i kursy MultiSłówka
Intensywne kursy
Co zrobić, jeśli filmy długo się ładują?
Wymagana rozdzielczość ekranu
Jakie aplikacje (wtyczki) muszą być zainstalowane, aby kursy działały poprawnie?
Odtwarzanie nagrań dźwiękowych
Kontakt z działem pomocy technicznej
Platforma Multikurs.pl i kursy MultiSłówka
Platforma e-learningowa Multikurs oraz kursy MultiSłówka są dostosowane do najpopularniejszych przeglądarek tzn.
- Mozilla Firefox 10.0 (lub wyższa),
- Google Chrome 17.0 (lub wyższa),
- Opera 11.61 (lub wyższa).
UWAGA! Przypominamy, że koniec wsparcia technicznego Internet Explorer dla systemu operacyjnego Windows XP nastąpił 8 kwietnia 2014. W związku z tym nie jest możliwa aktualizacja przeglądarki Internet Explorer do najnowszej wersji w tym systemie.
Intensywne kursy
Intensywne kursy są dostosowane do następujących przeglądarek:
- Google Chrome 17.0 (lub wyższa),
- Mozilla Firefox 10.0 (lub wyższa),
- Opera 11.61 (lub wyższa).
UWAGA! Przypominamy, że koniec wsparcia technicznego Internet Explorer dla systemu operacyjnego Windows XP planowany jest na 8 kwietnia 2014. W związku z tym nie jest możliwa aktualizacja przeglądarki Internet Explorer do najnowszej wersji w tym systemie.
Ze względu na ogromną ilość materiału multimedialnego w kursach, ich ładowanie przy wolniejszych łączach niż 2MB może zająć trochę czasu.
Co zrobić, jeśli filmy długo się ładują?
Użytkownicy posiadający wolniejsze łącze internetowe niż 2MB mogą dłużej czekać na załadowanie się filmów bądź animacji. Filmy, zrealizowane w najwyższej jakości, mogą zacinać się podczas odtwarzania. Należy wtedy kliknąć przycisk Pauza i poczekać, aż film wideo zostanie całkowicie załadowany. Po ponownym rozpoczęciu odtwarzania nie powinno być już problemów z płynnością filmu.
Wymagana rozdzielczość ekranu
Minimalna rozdzielczość ekranu dla wyświetlania Intensywnych kursów to 1024×768. Aby przeglądać kursy w pełnym oknie, wystarczy nacisnąć klawisz F11.
Jakie aplikacje (wtyczki) muszą być zainstalowane, aby kursy działały poprawnie?
Aby Intensywne kursy działały poprawnie, należy mieć zainstalowaną aktualną wersję FlashPlayer (http://get.adobe.com/pl/flashplayer/).
Odtwarzanie nagrań dźwiękowych
Podczas pierwszego wejścia w dialog w Intensywnych kursach pojawi się okno ustawień programu Adobe Flash Player. Aby nagrania działały prawidłowo, należy kliknąć Zezwól i Zamknij (najlepiej zapamiętać polecenie, aby nie dokonywać wyboru za każdym razem).
Jeśli strona błędnie się wyświetla, spróbuj ją odświeżyć naciskając kombinację klawiszy CTRL + F5.
Jeśli dźwięk przestał działać po pewnym czasie korzystania z platformy, może być konieczne zamknięcie przeglądarki internetowej i ponowne jej uruchomienie lub zrestartowanie komputera.
Należy upewnić się, że komputer jest skonfigurowany do odtwarzania dźwięku i że dźwięk nie jest wyciszony. Należy również sprawdzić, czy dźwięk odtwarza się na innych stronach internetowych.
Odtwarzanie nagrań jest czasami uniemożliwiane przez wtyczki do przeglądarki blokujące reklamy lub animacje Flash (takie jak na przykład Adblock, FlashBlock, Flash Killer) – jeśli Użytkownik ma zainstalowaną aplikację blokującą Flasha lub wtyczki blokującej reklamy, należy ją wyłączyć i sprawdzić, czy problem nadal występuje.
Kontakt z działem pomocy technicznej
Jeżeli nadal występują problemy z działaniem platformy, prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy.