Pomoc techniczna

Dowiedz się więcej o wymaganiach technicznych naszych kursów.

 

Platforma Multikurs.pl i kursy MultiSłówka
Intensywne kursy
Co zrobić, jeśli filmy długo się ładują?
Wymagana rozdzielczość ekranu
Jakie aplikacje (wtyczki) muszą być zainstalowane, aby kursy działały poprawnie?
Odtwarzanie nagrań dźwiękowych
Kontakt z działem pomocy technicznej

 

 

Platforma Multikurs.pl i kursy MultiSłówka

 

Platforma e-learningowa Multikurs oraz kursy MultiSłówka są dostosowane do najpopularniejszych przeglądarek tzn.

 
  • Mozilla Firefox 10.0 (lub wyższa),
  • Google Chrome 17.0 (lub wyższa),
  • Opera 11.61 (lub wyższa).
 

UWAGA! Przypominamy, że koniec wsparcia technicznego Internet Explorer dla systemu operacyjnego Windows XP nastąpił 8 kwietnia 2014. W związku z tym nie jest możliwa aktualizacja przeglądarki Internet Explorer do najnowszej wersji w tym systemie.

 

Intensywne kursy

 

Intensywne kursy są dostosowane do następujących przeglądarek:

 
  • Google Chrome 17.0 (lub wyższa),
  • Mozilla Firefox 10.0 (lub wyższa),
  • Opera 11.61 (lub wyższa).
 

UWAGA! Przypominamy, że koniec wsparcia technicznego Internet Explorer dla systemu operacyjnego Windows XP planowany jest na 8 kwietnia 2014. W związku z tym nie jest możliwa aktualizacja przeglądarki Internet Explorer do najnowszej wersji w tym systemie.

 

Ze względu na ogromną ilość materiału multimedialnego w kursach, ich ładowanie przy wolniejszych łączach niż 2MB może zająć trochę czasu.

 

Co zrobić, jeśli filmy długo się ładują?

 

Użytkownicy posiadający wolniejsze łącze internetowe niż 2MB mogą dłużej czekać na załadowanie się filmów bądź animacji. Filmy, zrealizowane w najwyższej jakości, mogą zacinać się podczas odtwarzania. Należy wtedy kliknąć przycisk Pauza i poczekać, aż film wideo zostanie całkowicie załadowany. Po ponownym rozpoczęciu odtwarzania nie powinno być już problemów z płynnością filmu.

 

Wymagana rozdzielczość ekranu

 

Minimalna rozdzielczość ekranu dla wyświetlania Intensywnych kursów to 1024×768. Aby przeglądać kursy w pełnym oknie, wystarczy nacisnąć klawisz F11. 

 

Jakie aplikacje (wtyczki) muszą być zainstalowane, aby kursy działały poprawnie?

 

Aby Intensywne kursy działały poprawnie, należy mieć zainstalowaną aktualną wersję FlashPlayer (http://get.adobe.com/pl/flashplayer/).

 

Odtwarzanie nagrań dźwiękowych

 

Podczas pierwszego wejścia w dialog w Intensywnych kursach pojawi się okno ustawień programu Adobe Flash Player. Aby nagrania działały prawidłowo, należy kliknąć Zezwól Zamknij (najlepiej zapamiętać polecenie, aby nie dokonywać wyboru za każdym razem).

 

Jeśli strona błędnie się wyświetla, spróbuj ją odświeżyć naciskając kombinację klawiszy CTRL + F5.

 

Jeśli dźwięk przestał działać po pewnym czasie korzystania z platformy, może być konieczne zamknięcie przeglądarki internetowej i ponowne jej uruchomienie lub zrestartowanie komputera.

 

Należy upewnić się, że komputer jest skonfigurowany do odtwarzania dźwięku i że dźwięk nie jest wyciszony. Należy również sprawdzić, czy dźwięk odtwarza się na innych stronach internetowych.

 

Odtwarzanie nagrań jest czasami uniemożliwiane przez wtyczki do przeglądarki blokujące reklamy lub animacje Flash (takie jak na przykład Adblock, FlashBlock, Flash Killer) – jeśli Użytkownik ma zainstalowaną aplikację blokującą Flasha lub wtyczki blokującej reklamy, należy ją wyłączyć i sprawdzić, czy problem nadal występuje.

 

Kontakt z działem pomocy technicznej

 

Jeżeli nadal występują problemy z działaniem platformy, prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy.

 

Korzystając z naszej platformy, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. W każdym momencie możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.